INSIDER

Program

Opći uvjeti sudjelovanja & Obavijest o privatnosti

U nastavku ćete pronaći sve informacije o uvjetima sudjelovanja i obradi Vaših osobnih podataka u sklopu INSIDER programa vjernosti korisnika (“Program korisničke kartice”).

Registracija & Opseg

JC New Retail AG, Innere Güterstraße 2, CH-6300 Zug, telefon: +49 211 – 95 43 94 51, e-pošta: [email protected] (u daljnjem tekstu „JC New Retail” ili „Operator programa”), upravlja ovim Programom korisničke kartice sa sljedećim programskim partnerom ("Programski partner"):

• Peek & Cloppenburg d.o.o., Jankomir 33, 10000 Zagreb (“P&C”)

 

REGISTRACIJA ZA PROGRAM KORISNIČKE KARTICE

U Program korisničke kartice se možete registrirati online (putem QR-koda) na sljedećim web stranicama: www.peek-cloppenburg.hr/myaccount/registration i www.ansons.hr/myaccount/registration ili u nekoj od P&C stacionarnih prodavaonica, naime Peek & Cloppenburg i Anson's trgovine, čije su pojedinosti o lokaciji navedene na www.peek-cloppenburg.com/hr/robne-kuce i www.ansons.com/hr/robne-kuce ("P&C trgovine"):

 

Ako se registrirate za Program korisničke kartice online, registrirat ćete se podnošenjem online registracijske prijave (klikom na gumb "Registriraj se sada").

Provjerite jesu li Vaši podaci točni prije slanja i ispravite ih u slučaju pogrešaka pri unosu. Vaše sudjelovanje u Programu korisničke kartice postaje pravno obvezujuće ako Vam to potvrdimo e-poštom na e-mail adresu koju ste naveli. Pohranit ćemo tekst ugovora koji Vam možemo dostaviti na zahtjev. Nakon uspješne registracije automatski će Vam se izdati digitalna korisnička kartica.

Prilikom online registracije automatski se kreira online račun na dotičnoj web stranici na kojem je također pohranjena Vaša digitalna korisnička kartica. Također možete zatražiti plastičnu korisničku karticu na svom online računu.

 

Ako se registrirate za Program korisničke kartice putem papirnate prijave, ispunjenu i potpisanu prijavu možete podnijeti u P&C trgovini. Vaše sudjelovanje postaje pravno obvezujuće nakon podnošenja s prvom upotrebom papirnate korisničke kartice primljene uz papirnatu prijavu. Također imate mogućnost zatražiti plastičnu korisničku karticu u papirnatoj prijavi.

 

Po želji, možete kreirati online račun na jednoj od sljedećih web stranica: www.peek-cloppenburg.hr/myaccount/registration i www.ansons.hr/myaccount/registration. Podatke o svojoj korisničkoj kartici možete pohraniti na svoj internetski račun tako da su tamo uvijek dostupni kao Vaša digitalna korisnička kartica.

 

Svi korisnici će nakon uspješne registracije (online i papirnata prijava) dobiti potvrdni e-mail s dodatnim informacijama.

 

OSOBNI ZAHTJEVI PODOBNOSTI

Kako biste bili kvalificirani za Program korisničke kartice, morate imati navršenih 18 godina prije registracije, biti rezident Europske unije ili Švicarske, ne djelovati u komercijalne svrhe i pristati na ove Opće uvjete bez ograničenja.

 

Obavijesti za rezidente Njemačke

Imajte na umu da u Njemačkoj postoje dvije neovisne tvrtke Peek & Cloppenburg sa sjedištima u Düsseldorfu i Hamburgu. P&C, programski partner sa sjedištem u Zagrebu, pripada grupi tvrtki Peek & Cloppenburg KG sa sjedištem u Düsseldorfu, čije rezidencijalne lokacije možete pronaći na www.peek-cloppenburg.de/de/stores.

 

Kontakt detalji korisničke podrške

Za sva pitanja u vezi Programa korisničkih kartica ili Vaše korisničke kartice možete kontaktirati našu službu za korisnike na: [email protected].

 

Gubitak kartice i zlouporaba

Fizička korisnička kartica ostaje u vlasništvu Voditelja programa i Vaše pravo korištenja izdane digitalne korisničke kartice Operator Programa može opozvati u bilo kojem trenutku. Korisnička kartica koja Vam je izdana nije prenosiva i možete je koristiti samo Vi. U slučaju gubitka ili sumnje na zlouporabu Vaše korisničke kartice, odmah obavijestite korisničku službu.

 

Mogući korisnici

Korisnička kartica može se koristiti kod Programskog partnera koji sudjeluje na sljedeći način:

Svoju korisničku karticu možete koristiti u svim P&C trgovinama Programskog partnera.

Za sva pitanja o korištenju korisničke kartice obratite se službi za korisnike.

 

Status i godišnji promet

RAZINA STATUSA

U sklopu Programa korisničke kartice, Operator programa Vam može dati statusne razine. Primanje razine statusa općenito se mjeri prema kupnji i prodaji koju obavite s Programskim partnerom.

Program korisničke kartice uključuje razine statusa INSIDER ORANGE, INSIDER SILVER i INSIDER GOLD.

 

INSIDER ORANGE

Kao sudionik Programa korisničke kartice općenito ćete dobiti razinu statusa INSIDER ORANGE.

 

INSIDER SILVER

Ako ste unutar zadnjih 365 uzastopnih kalendarskih dana („Razdoblje obračuna”) kupili ukupno najmanje 500 EUR od Programskog partnera u vezi s Vašom korisničkom karticom, ali manje od 1.000 EUR (uključujući PDV), primit ćete razinu statusa INSIDER SILVER trideset (30) kalendarskih dana nakon što je dosegnut prag.

 

INSIDER GOLD

Ako ste kupili od Programskog partnera u vezi s Vašom korisničkom karticom u ukupnoj vrijednosti od najmanje 1.000 EUR (uključujući PDV) unutar obračunskog razdoblja, dobit ćete razinu statusa INSIDER GOLD trideset (30) kalendarskih dana nakon što je dosegnut prag.

 

KUPNJE KVALIFICIRANE ZA RAZINE INSIDER STATUSA

Kupnje u eurima koje ispunjavaju uvjete za razinu statusa od Programskog partnera u vezi s Vašom korisničkom karticom odnose se na trajnu ili nepovratnu kupnju svih proizvoda koje nudi Programski Partner potrošačima, s izuzetkom poklon bonova, torbi i vrećica za odjeću.

 

ODREĐIVANJE RAZINE STATUSA

Svakom sudioniku u Programu korisničke kartice dodjeljuje se samo jedna razina statusa u bilo kojem trenutku. Najviša razina statusa koju Vam dodjeljuje Operator programa u skladu s ovim Općim uvjetima bit će odlučujuća za određivanje razine statusa koja Vam je dodijeljena. Rang razina statusa, prema rastućem redoslijedu, je INSIDER ORANGE, INSIDER SILVER i INSIDER GOLD.

 

TRAJANJE RAZINE STATUSA

Za razliku od razine statusa INSIDER ORANGE koja se uvijek dodjeljuje, mogu Vam se dodijeliti razine statusa INSIDER SILVER i INSIDER GOLD na najmanje dvanaest (12) mjeseci svaka ("Razdoblje razine statusa").

 

NADOGRADITE NA INSIDER GOLD

Ako, kao sudionik s već dodijeljenom razinom statusa INSIDER SILVER, dosegnete prag za razinu statusa INSIDER GOLD u obračunskom razdoblju prije isteka relevantnog Razdoblja razine statusa, dobit ćete razinu statusa INSIDER GOLD trideset (30 ) dana nakon što je dosegnut prag za novo Razdoblje razine statusa (min. 12 mjeseci).

 

PRIJELAZ NA INSIDER ORANGE

Ako kao sudionik ne dosegnete prag vrijednosti za jednu od razina statusa tijekom odgovarajućeg obračunskog razdoblja, primit ćete INSIDER ORANGE razinu statusa. Isto će se primijeniti čim Vaše odgovarajuće Razdoblje razine statusa istekne, a da niste dosegnuli prag tijekom Razdoblja izračuna.

 

SOFT PRIJELAZ NA INSIDER SILVER

Nasuprot tome, kao sudionik s razinom statusa INSIDER GOLD, primit ćete razinu statusa INSIDER SILVER za naredno Razdoblje razine statusa nakon završetka Razdoblja razine statusa u kojem relevantni prag za razinu statusa tijekom Razdoblja izračuna nije bio dosegnut.

 

RAZINA STANJA INFORMACIJE

Svoj trenutni status možete zatražiti u bilo kojem trenutku od naše korisničke službe. Osim toga, svoj trenutni status možete vidjeti i na dotičnim web stranicama www.peek-cloppenburg.hr/insider ili www.ansons.hr/insider, ako tamo imate korisnički račun i na korisničkom računu ste pohranili svoju korisničku karticu.

 

Bodovni sustav

KUPNJE KVALIFIKACIRANE ZA INSIDER BODOVE

Za Vašu trajnu ili nepovratnu kupnju proizvoda koje Vam Programski partner nudi u trgovinama P&C potrošačima, kao sudionik, možete zaraditi INSIDER bodove u vezi sa svojom korisničkom karticom. Ovo isključuje Vaše kupnje poklon bonova, pakiranja poklona, ​​torbi i vrećica za odjeću.

 

PRIKUPLJANJE INSIDER BODOVA

Uvjet za prikupljanje Vaših INSIDER bodova je da prilikom kupnje proizvoda prije početka procesa plaćanja osigurate da se podaci na Vašoj korisničkoj kartici potrebni za prikupljanje INSIDER bodova mogu uzeti u razmatranje u procesu plaćanja.

 

SAKUPLJANJE INSIDER BODOVA U TRGOVINI

U trgovini, ovisno o vrsti procesa plaćanja, kao sudionik morate blagajniku na prepoznatljiv način predočiti karticu kupca radi razmatranja u procesu plaćanja ili, u slučaju plaćanja na samoposlužnoj blagajni, najprije dajte karticu kupca skenirati na blagajnički sustav tijekom procesa plaćanja.

 

Sakupljanje INSIDER bodova

INSIDER BODOVI ZA KUPNJE

Za svaki euro koji platite kod našeg Programskog partnera za trajnu ili nepovratnu kupnju proizvoda koji ispunjavaju uvjete za Program korisničke kartice u vezi s Vašom korisničkom karticom, prikupljate jedan (1) INSIDER bod nakon predočenja korisničke kartice.

Ako imate razinu statusa INSIDER GOLD, zarađujete dva (2) INSIDER boda za svaki cijeli euro.

 

KREDIT INSIDER BODOVA

Akumulirani INSIDER bodovi općenito će biti doznačeni na račun Vaše korisničke kartice nakon dva (2) kalendarska dana za kupnje koje ispunjavaju uvjete Programskog partnera.

 

ODUZIMANJE INSIDER BODOVA

Ako vratite ili zamijenite proizvod koji ste kupili, za koji su INSIDER bodovi već doznačeni na račun Vaše korisničke kartice, kupoprodajna cijena ili njezini dijelovi će biti vraćeni, jedan (1) INSIDER bod će se oduzeti za svaki euro na INSIDER ORANGE i INSIDER SILVER statusnoj razini i dva (2) INSIDER boda bit će odbijena s računa Vaše korisničke kartice za svaki euro na INSIDER GOLD statusnoj razini.

 

Bonus / otkup INSIDER bodova

OTKUP OD STRANE INSIDERA

Ako je najmanje dvjesto (200) INSIDER bodova dodijeljeno Vašem računu korisničke kartice, dodijeljene INSIDER bodove ili njihov dio možete pretvoriti u bonus u bilo kojem trenutku putem naše korisničke službe.

 

AUTOMATSKI OTKUP

Ako, kao INSIDER, ne iskoristite sve svoje akumulirane INSIDER bodove, preostali će se automatski pretvoriti u bonus barem jednom u kalendarskoj godini ako je najmanje 200 INSIDER bodova dodijeljeno Vašem računu korisničke kartice.

Sljedeće se odnosi i na otkup od strane INSIDER-a i na automatski otkup: Za svakih pedeset (50) INSIDER bodova, primit ćete bonus od pedeset (50) centi. Ovaj bonus automatski će se smatrati popustom pri Vašoj sljedećoj kupnji u P&C trgovini Programskog partnera. Automatski popust Vam se tada može odobriti ako ste osigurali da se potrebni podaci za Vašu korisničku karticu mogu uzeti u obzir tijekom procesa plaćanja prije pokretanja procesa plaćanja.

Za INSIDER bodove ili pretvoreni bonus neće se izvršiti isplata u gotovini.

 

Rezultat

Svoje trenutne INSIDER bodove možete pronaći na blagajničkom računu kad god kupujete u P&C trgovini Programskog partnera. Svoje trenutne bodove također možete zatražiti u bilo kojem trenutku telefonom od naše službe za korisnike. Osim toga, svoj trenutni rezultat možete vidjeti i na dotičnim web stranicama www.peek-cloppenburg.hr/insider ili www.ansons.hr/insider, ako tamo imate korisnički račun i ako ste svoju korisničku karticu pohranili na korisnički račun.

 

Pogodnosti

Razne (varijabilne) pogodnosti povezane su s odgovarajućom statusnom razinom.

Pogodnosti se mogu koristiti samo uz predočenje korisničke kartice ili ako imate korisnički račun na odgovarajućim web stranicama www.peek-cloppenburg.hr/insider ili www.ansons.hr/insider, ako tamo imate korisnički račun i imate pohranio Vašu korisničku karticu na korisnički račun.

 

Rješavanje sporova

Europska komisija nudi mogućnost rješavanja sporova na internetskoj platformi kojom upravlja. Ova online platforma, koju možete pronaći na vanjskoj poveznici https://ec.europa.eu/consumers/odr/ služi kao kontaktna točka za izvansudsko rješavanje sporova koji se tiču ​​ugovornih obveza proizašlih iz ugovora o online uslugama. Operator programa nije dužan sudjelovati u postupku rješavanja sporova pred potrošačkom arbitražom te u njemu ne sudjeluje.

 

Promjene

Operator programa zadržava pravo izmjene ovih Općih uvjeta u bilo kojem trenutku s učinkom za budućnost, ako prilagodba može biti potrebna. Prilagodba je neophodna ako Operator programa želi proširiti pogodnosti Programa korisničke kartice, ako postoje praznine u pravilima ili ako promjene pravne situacije ili sudske prakse zahtijevaju promjenu. Nećete samo biti obaviješteni putem e-pošte o svim promjenama ili dopunama Općih uvjeta sudjelovanja. Smatrat će se odobrenim ako ne prigovorite barem u tekstualnom obliku u roku od dva (2) mjeseca od primitka obavijesti. U obavijesti o izmjenama ili dopunama Općih uvjeta sudjelovanja, Operator programa Vas obavještava o Vašem pravu na prigovor. U slučaju prigovora, Operator programa može prekinuti Vaše sudjelovanje redovnim raskidom (pogledajte "Raskid i raskid" u nastavku).

Sve bitne promjene ili otkazivanje pogodnosti bit će Vam priopćeni putem e-pošte najkasnije četiri (4) tjedna prije odgovarajuće promjene ili otkazivanja.

 

Trajanje i raskid

Ugovorni odnos za sudjelovanje u Programu korisničke kartice sklapa se na neodređeno vrijeme.

Svoje sudjelovanje u Programu korisničke kartice možete otkazati u bilo kojem trenutku bez prethodne najave putem e-pošte ili obavještavanjem Operatora programa korištenjem odgovarajućeg gumba na mreži. Po primitku otkaza, Vaš račun korisničke kartice bit će odmah izbrisan, podložan zakonskim obvezama zadržavanja i kontinuiranom legitimnom interesu Operatora programa ili Programskog partnera za njegovu pohranu, a status koji ste postigli će prestati važiti.

Operater programa zadržava pravo da redovno prekine Vaše sudjelovanje u Programu korisničke kartice putem e-pošte uz otkazni rok od četiri (4) tjedna. U slučaju otkaza od strane Operatora programa Vaš status prestaje istekom otkaznog roka.

Pravo obiju strana na raskid iz dobrog razloga ostaje nepromijenjeno.

 

Otkaz

Politika otkaza

Kao potrošač, imate pravo otkazati ugovor:

 

Pravo na odustanak

Imate pravo odustati od ovog ugovora u roku od četrnaest dana bez navođenja razloga.

Rok za odustajanje je četrnaest dana od dana sklapanja ugovora.

Kako biste iskoristili svoje pravo na povlačenje, morate nas obavijestiti (JC New Retail AG, Innere Güterstrasse 2, CH - 6300 Zug, telefon: +49 211 – 95 43 94 51, e-pošta: [email protected]) o svojoj odluci da se povučete iz ovog ugovora jasnom izjavom (npr. pismom poslanim poštom ili e-poštom). Možete upotrijebiti priloženi model obrasca za povlačenje, ali nemate obveze to učiniti.

Za poštivanje roka za odustanak dovoljno je poslati obavijest o korištenju prava na odustanak prije isteka roka za odustanak.

 

Posljedice odustanka

Ako odustanete od ugovora, vratit ćemo Vam sva plaćanja koja smo primili od Vas, uključujući troškove dostave (osim dodatnih troškova koji proizlaze iz činjenice da ste odabrali vrstu dostave koja nije najjeftinija standardna isporuka koju nudimo), bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od četrnaest dana od dana primitka obavijesti o Vašem odustajanju od ovog ugovora. Za ovu nadoknadu koristit ćemo ista sredstva plaćanja koja ste koristili u izvornoj transakciji, osim ako nije izričito drugačije dogovoreno; u svakom slučaju, neće se naplatiti nikakva naknada za ovaj povrat.

– Kraj politike odustajanja –

 

Sukladno zakonskim propisima, Operator programa obavještava o modelu obrasca za odustajanje kako slijedi:

 

Model obrasca za povlačenje

(Molimo Vas da ispunite ovaj obrazac i vratite ga ako želite odustati od ugovora.)

- Prima: JC New Retail AG, Innere Güterstrasse 2, CH - 6300 Zug, Telefon: +49 211 – 95 43 94 51, E-pošta: [email protected]:

- Ja/mi (*) ovime otkazujem/o ugovor koji sam/smo sklopio/li (*) za pružanje sljedeće usluge: Sudjelovanje u Programu korisničke kartice

- Naručeno (*)/primljeno (*)

- ime potrošača

- Adresa potrošača

- Potpis potrošača (samo u slučaju komunikacije na papiru)

- Datum

(*) Brisati prema potrebi.

 

Obavijest o privatnosti

Ovdje Vas obavještavamo o aktivnostima obrade podataka koje se provode u sklopu Vašeg sudjelovanja u Programu korisničke kartice.

 

Podaci o voditelju obrade

Prema čl. 26. Opće uredbe o zaštiti podataka ("GDPR"), JC New Retail AG, Innere Güterstraße 2, CH-6300 Zug kao i Peek & Cloppenburg d.o.o., Jankomir 33, 10000 Zagreb, zajednički su odgovorni (u daljnjem tekstu zajedno nazivani “Mi” ili “Nas”). U tu svrhu sklopili smo ugovor u skladu s čl. 26 GDPR-a. Rado ćemo Vam na zahtjev dostaviti bitne sastojke tog ugovora. JC New Retail AG u EU-u predstavlja Fashion ID GmbH & Co. KG, Berliner Allee 2, D-40212 Düsseldorf.

 

Opis korištenja podataka

Obrada Vaših podataka u vezi sa Vašim sudjelovanjem u Programu korisničke kartice

Vaše glavne podatke obrađujemo za administriranje i implementaciju Programa korisničke kartice kao i za komunikaciju unutar ovog okvira. Ovi podaci su nužni za sudjelovanje u Programu korisničke kartice i označeni su zvjezdicom (*) koja označava obavezno polje u prijavi korisničke kartice (titula, ime, adresa i e-mail adresa). Ne možete sudjelovati bez pružanja ovih informacija. Osim toga, opcionalno nam možete dati svoj datum rođenja i telefonski broj uz Vašu prijavu ili tijekom Vašeg sudjelovanja na dobrovoljnoj osnovi. Također možete sudjelovati u Programu korisničke kartice bez pružanja tih dodatnih podataka, ali tada možda nećete moći iskoristiti sve prednosti, kao što su promocije oglašene putem određenog komunikacijskog kanala.

U sklopu sudjelovanja u Programu korisničke kartice, također obrađujemo podatke o transakcijama, tj. podatke o (i) Vašim kupnjama od Programskog partnera (košarica, predmet kupnje i podaci o prodaji, način plaćanja, broj kupca, datum i mjesto kupnje, svi iskorišteni popusti i kuponi); (ii) kupnji i iskorištavanju kupona; i (iii) Vašem sudjelovanju u Programu korisničke kartice, kao što su pogodnosti dodijeljene kao dio popusta i promotivnih akcija s Programskim partnerima. Vaše glavne podatke i podatke o transakcijama obrađujemo radi ispunjenja ugovora i radi predugovornih mjera, kao što je obrada Vašeg zahtjeva, prikupljanje i unovčavanje INSIDER bodova kao i verifikacija, kako bismo utvrdili razinu Vašeg statusa, dodjeljivanja pogodnosti i kako bismo mogli obraditi Vaše zahtjeve. Pravni temelj za takvu obradu je čl. 6. (1) (b) GDPR-a. Kada sudjelujete na našim događajima ili drugim promocijama, obrađujemo Vaše glavne podatke i podatke o transakcijama radi provođenja i organizacije tih događaja i promocija (čl. 6. (1) (b) GDPR-a).

Ako ste dali privolu za primanje našeg personaliziranog newslettera, koristit ćemo Vašu adresu e-pošte za slanje personaliziranih newslettera. U tu svrhu, uz Vaše glavne podatke i podatke o transakcijama za analizu Vašeg kupovnog ponašanja s Programskim partnerom, također obrađujemo podatke o Vašoj interakciji, kako bismo Vam slali reklamne ponude za naše proizvode, promocije, kao što su nagradne igre ili događaji, pogodnosti, kao što su kampanje popusta, inspiracije i pozivnice na ankete o zadovoljstvu kupaca putem e-pošte prilagođene Vašim osobnim interesima. Podaci o interakciji su podaci iz Vaše interakcije s primljenim newsletterima: U tijeku slanja newslettera, naši newsletteri dobivaju pseudonim. Osim toga, obrađujemo vrstu Vašeg uređaja i postavljamo piksel za praćenje u svaki newsletter, putem kojeg možemo pratiti koliko je ljudi već otvorilo sadržaj našeg newslettera. Također bilježimo kada čitate naše newslettere, koji povezuje Vaš klik i izvodi zaključke o Vašim osobnim interesima. U tu svrhu također povezujemo te podatke o interakciji s Vašim glavnim i transakcijskim podacima. S tako dobivenim podacima izrađujemo korisnički profil kako bismo newsletter prilagodili Vašim individualnim interesima. Pravni temelj za gore navedenu obradu je Vaša privola sukladno čl. 6. (1) (a) GDPR-a.

Nakon registracije, na e-mail adresu koju ste unijeli primit ćete e-mail u kojem će se od Vas tražiti da potvrdite da ste vlasnik navedene e-mail adrese i da želite primati personalizirani newsletter (tzv. dvostruko uključivanje). Prijave za newsletter i potvrde bilježe se kako bi se mogao dokazati postupak registracije u skladu s pravnim zahtjevima. To uključuje pohranjivanje vremena prijave i potvrde te Vaše IP adrese koju ste koristili. Pravna osnova je čl. 6. (1) (f) GDPR-a. Naš legitimni interes je dokumentirati potvrdu s Vaše adrese e-pošte da želite primati newsletter na tu adresu e-pošte.

Ako se niste usprotivili i koristimo Vašu adresu e-pošte kako bismo Vam slali reklame vlastitih sličnih proizvoda ili usluga, pravni temelj je naš legitimni interes da Vas obavijestimo o takvim proizvodima ili uslugama (čl. 6. (1) (f) GDPR-a u vezi s Glavom IV., čl. 50. Zakona o elektroničkim komunikacijama (Narodne novine br. 76/2022, 14/2024).

Osim toga, obrađujemo Vaše glavne i transakcijske podatke kao i – u slučaju davanja privole na slanje newslettera – Vaše podatke o interakciji kako bismo Vam poslali oglase poštom (ne e-poštom) na temelju Vašeg ponašanja pri kupnji, prilagođeno Vašim osobnim interesima. Pravna osnova za obradu je naš legitimni interes (čl. 6. (1) (f) GDPR-a) da Vas informiramo o aktualnim ponudama, događajima i nagradnim igrama Programskog partnera i Operatora programa.

Štoviše, obrađujemo Vaše glavne podatke i transakcijske podatke posebno u sljedeće svrhe i kako bismo zaštitili svoje sljedeće legitimne interese (čl. 6. (1) (f) GDPR): Za podnošenje pravnih zahtjeva i obranu pravnih sporova (poslovni interesi u pravnoj obrani i ovrsi), za analizu podataka – uključujući formiranje grupa kupaca i segmentaciju putem automatskog profiliranja – i proizvodnju statistike za poboljšanje proizvoda i usluga (poslovni interesi u razvoju Programa korisničke kartice), za autentifikaciju i sprječavanje prijevara (poslovni interesi u zaštiti od materijalne i nematerijalne štete), za potrebe informatičke sigurnosti (poslovni interesi za sigurnost vlastitih sustava) i za održavanje Vaših podataka u najvećoj mogućoj mjeri ažurnim (poslovni interesi za točnost podataka sudionika Programa korisničke kartice).

Bilo kakva prilagodba naših ponuda Vama, primjerice u obliku personalizirane usluge ili radi ponude usluga prilagođenih Vašim osobnim interesima, temeljit će se na formiranju i segmentaciji grupe kupaca. U tu svrhu stvaramo grupe ili segmente kupaca iz svih podataka o transakcijama koji su nam dostupni bez osobne reference i bez poveznice na ponudu koju treba prilagoditi (profiliranje). Na temelju kupovnog ponašanja koje smo zabilježili, kao što je u obliku proizvoda koje ste kupili ili vremena Vaših kupnji, naš sustav Vas dodjeljuje grupama kupaca ili segmentima koje stvaramo.

Stvaramo ove grupe kupaca i segmente kako bismo bolje uskladili svoju ponudu Vašim interesima za kupnju i stvorili personaliziraniju ponudu za Vas. Nikakve druge automatizirane pojedinačne odluke u smislu čl. 22. GDPR-a se ne poduzimaju.

 

Period čuvanja

Vaše podatke obrađujemo onoliko koliko je potrebno za ispunjenje naših ugovornih i zakonskih obveza ili dok ne povučete svoju privolu. Treba imati na umu da se sudjelovanje u Programu korisničke kartice i povezano pohranjivanje Vaših podataka općenito odvija na neodređeno vrijeme do raskida ili prekida programa. Ako svrha radi koje su Vaši podaci prikupljeni prestane, oni će biti izbrisani, osim ako je njihova pohrana potrebna za ispunjenje komercijalnih i poreznih razdoblja čuvanja. Pravna osnova za obradu u potonjem slučaju je čl. 6 (1) (c) GDPR-a.

 

Primatelji i treće zemlje

Podaci će biti proslijeđeni trećim stranama koje nisu Programski partner ili Operater programa samo uz Vašu prethodnu privolu ili kao dio obrade podataka u skladu s čl. 28. GDPR-a pružateljima usluga (izvršiteljima obrade) na temelju uputa i koji su pažljivo odabrani, kao što su podatkovni centri, pisači, pošiljatelji pisama ili pružatelji IT usluga. U sklopu obrade podataka može doći do prijenosa podataka primateljima u zemljama izvan Europske unije ili Europskog gospodarskog prostora (treće zemlje). U tim slučajevima, u nedostatku odluke EU-a o primjerenosti, osigurali smo odgovarajuće zaštitne mjere u skladu s pravnim zahtjevima kako bismo osigurali zaštitu osobnih podataka. Pojedinosti su dostupne na zahtjev putem naše korisničke službe.

Osim toga, u određenim smo slučajevima zakonski obvezni učiniti osobne podatke dostupnima nadležnim tijelima (čl. 6. (1) (c) GDPR-a).

 

Povlačenje privole

Možete povući svoju privolu, u cijelosti ili za pojedinačne svrhe obrade, u bilo kojem trenutku s budućim učinkom tako što ćete pisanim putem obavijestiti Operatera programa ili Partnera programa (Predstavniku JC New Retail-a u Uniji: Fashion ID GmbH & Co. KG , Berliner Allee 2, D-40212 Düsseldorf), ili elektroničkim putem (e-poštom na [email protected], ili u vezi s privolom na primanje newslettera klikom na poveznicu za odjavu na dotičnom newsletteru. To neće utjecati na zakonitost obrade koja je već provedena. Čak i ako povučete svoju privolu za primanje newslettera, i dalje možete sudjelovati u Programu korisničke kartice. Imajte na umu, međutim, da se pojedinačne pogodnosti mogu dobiti ili iskoristiti samo poštom ili e-poštom.

 

Prigovor na obradu

Možete uložiti prigovor na svaku obradu koja se temelji na našem legitimnom interesu u skladu s čl. 6. (1) (f) GDPR-a zbog razloga koji proizlaze iz Vaše pojedinačne situacije. Ako se Vaši osobni podaci obrađuju u svrhu izravnog marketinga, imate pravo u bilo kojem trenutku uložiti prigovor na obradu Vaših osobnih podataka u svrhu takvog marketinga. U slučaju protivljenja primanju reklama za izravni marketing, još uvijek možete sudjelovati u Programu korisničke kartice.

 

Vaša druga prava kao ispitanik

U skladu sa zakonskim odredbama, imate pravo povući svaku danu privolu i uložiti prigovor na svaku relevantnu aktivnost obrade u pitanju (čl. 21. GDPR-a), pravo na informacije (čl. 15. GDPR-a), ispravak (čl. 16. GDPR-a), brisanje (čl. 17. GDPR-a) i ograničenje obrade (čl. 18. GDPR-a) Vaših osobnih podataka te prenosivost podataka (čl. 20. GDPR-a). Također imate pravo podnijeti pritužbu nadležnom tijelu za nadzor zaštite podataka u vezi s obradom Vaših osobnih podataka (čl. 77. GDPR-a). U Republici Hrvatskoj, to je Agencija za zaštitu osobnih podataka, Selska cesta 136, Zagreb.

 

Kontakt u vezi zaštite osobnih podataka

Kako biste ostvarili svoja prava i za bilo kakva pitanja u vezi zaštite podataka, obratite se Operatoru programa na [email protected] ili predstavniku JC New Retail u Uniji putem našeg zasebnog kanala za kontakt u vezi naprijed navedenih pitanja:

Fashion ID GmbH & Co.
(Na pažnju: F-ID Data Protection Officer)
Berliner Allee 2
D-40212 Düsseldorf.

 

Obveza pružanja podataka

Općenito niste obavezni dati nam svoje osobne podatke. Međutim, bez pružanja Vaših podataka, sudjelovanje u Programu korisničke kartice nije moguće ili je moguće samo u ograničenoj mjeri (npr. bez personaliziranih prijedloga proizvoda).